Navigatie overslaan / Skip navigation

Klachten en geschillen

Als u een klacht heeft, kunt u dit melden aan het pensioenfonds. Het fonds heeft een klachten- en geschillenprocedure.

Klachten- en geschillenprocedure (pdf)

We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat u een goede service van ons ontvangt

Toch niet tevreden? Laat het ons weten, dan zoeken we samen met u naar een oplossing. Vaak kunnen we u direct al helpen, maar soms hebben we meer tijd nodig. Hier leest u wat u dan kunt doen, wat u van ons kunt verwachten en welke stappen u kunt nemen als u het niet eens bent met onze oplossing.

Stap 1 klachten SPF
Bent u niet tevreden?

Laat ons dit weten.

Stap 2 klachten SPF
Wij reageren zo snel mogelijk

Binnen 2 weken hoort u van ons.

Stap 3 klachten SPF
Bent u nog steeds niet tevreden?

U hoort binnen 4 weken van ons.

Stap 4 klachten SPF
Nog geen oplossing na 12 weken?

U kunt uw klacht voorleggen aan de Geschilleninstantie Pensioenfondsen.

Bent u niet tevreden? Laat het ons weten!

U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen:

  • Stuur een bericht via ons contactformulier
    - Vermeld uw geboortedatum en telefoonnummer.
    - U ontvangt direct een ontvangstbevestiging.
  • Neem telefonisch contact op
    - U kunt ons bellen op 013 462 35 21
    - U kunt ons bellen op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur.
    - U ontvangt een bevestiging dat we met elkaar hebben gesproken.
  • Schrijf een brief
    - Stichting Pensioenfonds voor Fysiotherapeuten
    Antwoordnummer 70002
    5000 WV TILBURG
    óf
    - Stichting Pensioenfonds voor Fysiotherapeuten
    Postbus 90170
    5000 LM TILBURG
    - Vermeld uw geboortedatum, telefoonnummer en eventueel uw e-mailadres.
    - U ontvangt een bevestiging dat we uw brief hebben ontvangen.

Wij werken aan een oplossing, u hoort binnen 2 weken van ons

  • Na de ontvangst van uw klacht nemen we binnen 5 dagen telefonisch contact met u op.
  • Binnen 2 weken na de ontvangst van uw klacht, hebben we een oplossing voor u. Lukt dit niet? Dan laten we u dat zo snel mogelijk weten.
  • Hebben we meer informatie nodig? Dan vragen we deze bij u op en laten we weten wanneer we een antwoord hebben.

Bent u niet tevreden met onze oplossing?

Dan kunt u verdere stappen zetten. U kunt binnen 4 weken bezwaar maken bij het bestuur van Stichting Pensioenfonds voor Fysiotherapeuten (SPF). Dat kan op deze manieren:

  • Stuur een bericht via ons contactformulier
    Vermeld uw geboortedatum en telefoonnummer.
  • Neem telefonisch contact op
    U kunt ons bellen op 013 462 35 21
  • Schrijf een brief:
    Stichting Pensioenfonds voor Fysiotherapeuten
    t.a.v het bestuur
    Antwoordnummer 70002
    5000 WV TILBURG
    óf
    Stichting Pensioenfonds voor Fysiotherapeuten
    t.a.v. het bestuur
    Postbus 90170
    5000 LM TILBURG

U hoort binnen 4 weken van ons

Wij sturen u een ontvangstbevestiging en binnen 4 weken ontvangt u een oplossing. Heeft het bestuur meer informatie nodig? Dan vragen ze deze bij u op en laten u weten wanneer ze een antwoord hebben. U kunt advies vragen bij de Geschilleninstantie Pensioenfondsen.

Wat kunt u doen als u niet tevreden bent met de oplossing van uw klacht?

Hebben we binnen 12 weken geen oplossing geboden voor uw klacht of bent u het niet eens met de uitkomst? Dan is er sprake van een geschil. Hiervoor kunt u om bemiddeling of om een uitspraak vragen bij de Geschilleninstantie Pensioenfondsen. Kijk op geschilleninstantiepensioenfondsen.nl voor meer informatie en de contactgegevens van de Geschilleninstantie Pensioenfondsen.

U kunt altijd naar de rechter

Meer informatie hierover en de contactgegevens vindt u op rechtspraak.nl.

Feedback
Chat